Οι αναγνώστες τριών μεγάλων περιοδικών αυτοκινήτου ψήφισαν τη LIQUI MOLY και φέτος ως το νούμερο ένα

«Η ποιότητα ενός λιπαντικού κινητήρα δεν φαίνεται μόνο στις τεχνικές τιμές και τις εγκρίσεις των κατασκευαστών, αλλά επίσης και στην αντίληψη του οδηγού, συνέχισε ο Ernst Prost. «Για τον λόγο αυτό, κάθε χρόνο περιμένουμε με αγωνία τα αποτελέσματα των ερευνών των αναγνωστών.»

Τρία από τα κορυφαία περιοδικά αυτοκινήτου ρωτούν τη γνώμη των αναγνωστών τους. Την αρχή έκανε το Auto Zeitung. Ρώτησε τους 620.000 αναγνώστες τους, ποια είναι η κατά τη γνώμη τους κορυφαία μάρκα. Στην κατηγορία των λιπαντικών, η LIQUI MOLY κατέκτησε την πρώτη θέση – για τέταρτη συνεχή χρονιά. Ακολουθούν η Castrol, η Mobil και η Shell. Επίσης, στα προϊοντα περιποίησης, η LIQUI MOLY κέρδισε τη δεύτερη θέση.

Ακολούθησε το Auto Bild. Οι 2,6 εκατομμύρια αναγνώστες του είχαν την ευκαιρία να επιλέξουν την καλύτερη μάρκα. Στα λιπαντικά κυριάρχησε η LIQUI MOLY και κατέκτησε την κορυφή – για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Πίσω από τη LIQUI MOLY ακολουθούν η Castrol και η Mobil. Και εδώ, για τα προϊοντα περιποίησης, η LIQUI MOLY κέρδισε τη δεύτερη θέση.

Τέλος, το περιοδικό Auto Motor und Sport δημοσίευσε τα αποτελέσματα της έρευνας αναγνωστών του. Σε 3,09 εκατομμύρια αναγνώστες ζητήθηκε να κατονομάσουν την κατά τη γνώμη τους καλύτερη μάρκα. Το αποτέλεσμα για τα λιπαντικά ήταν και εδώ η LIQUI MOLY – για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά. Τις επόμενες θέσεις κατέκτησαν η Castrol και η Mobil.

«Μια τέτοια σειρά επιτυχιών δεν αποτελεί σύμπτωση, αλλά βασίζεται στη σκληρή, καθημερινή προσπάθεια», δήλωσε ο Ernst Prost. «Ακόμη και μετά από τέσσερα χρόνια στη σειρά, αυτές οι διακρίσεις για εμάς δεν είναι αυτονόητες, αλλά αποτελούν μια πολύ μεγάλη τιμή. Οι αναγνώστες αποφάσισαν ότι η μεσαίου μεγέθους LIQUI MOLY έχει καλύτερα προϊόντα και προσφέρει καλύτερες υπηρεσίες από τις πολυεθνικές».Το αποτέλεσμα ενισχύει τη LIQUI MOLY στη στρατηγική της για υψηλή ποιότητα. Για τον λόγο αυτό, εκτελούμε σήμερα ένα σημαντικό επενδυτικό πρόγραμμα 20 εκατομμυρίων ευρώ για την επέκταση της δυναμικότητας παραγωγής και εργασίας μας. Ernst Prost: «Θέλουμε να παραμείνουμε το νούμερο ένα και στο μέλλον.»